Geachte visvrienden van HSV-Joure

Zondag, 5 juli 2020

Door de coronacrisis is het dit jaar niet mogelijk om een jaar vergadering te plannen. Hierbij hebben we toch wat veranderingen in het bestuur mede te delen, er zijn twee mensen die afscheid nemen na meer dan 35 jaar in het bestuur te hebben gezetten. Daarnaast zijn er functies verschoven in het bestuur, we hebben nu een nieuwe voorzitter een vrij jonge knaap genaamd A.A. van den Bosch. Onze oude voorzitter T. Idsinga heeft hierbij zijn voorzitterschap aan A.A. van den Bosch overgedragen, en heeft daarbij de functie van secretaris overgenomen van O. de Boer. Daarnaast is nog iemand terug getreden zonder functie namelijk de heer W. Langejans, hierbij komt het bestuur op 9 personen. Het bestuur bestaat nu uit een voorzitter, secretaris, penningmeester en zes overige leden. Door het coronavirus hebben we dit jaar nog geen viswedstijd voor de jeugd kunnen organiseren. Wij hopen dat het in Oktober wel mogelijk is om een viswedstrijd te organiseren dit wordt dan wel een met gewicht van de totaale vis vangst. Scholen kunnen zich aanmelden via de mail. Kijk even op onze webpagina van onze club. Daarnaast hebben we nog wat nieuws voor de karpervissers we hebbben dit jaar een aantal uitzetteningen gepland in de volgende wateren namelijk de skipsleat, centrum joure en het industrie terrein de woudfennen. Totaal worden er tachtig stuks uitgezet spiegel karper en schup karper. Hierbij bent u allemaal weer op de hoogte van de situatie wat het nu gaat worden. We hopen dat iedereen met deze aanpassing eens zal zijn. Namens het bestuur Hsv-Joure.