Informatie van bestuur

Maandag, 27 april 2020

Hallo vrienden van Hsv-joure. Zoals jullie weten zitten we al wel een tijdje in deze corona crisis. Daarom wordt er dit jaar geen viswedstrijden gehouden. Voor de jeugd tevens is momenteel ook verboden voor grote wedstrijden. Er mag wel gevist worden maar niet als wedstrijd en ook niet in grote groepen. Er wordt gecontroleerd en de boetes zijn niet mals. Dus houd u zich aan de regels. Daarnaast al het water van de fryskemarren staan nu in kaart en zijn op de visplanner te zien waar gevist mag worden. Ook Joure staat er nu in al het binnen water staat in de visplanner. Dus visvergunning nodig op openbare stukken. Wij wensen iedereen fijne visplezier en als je wilt stoppen met vissen dan voor 1 oktober opzeggen. Hsv-joure bestuur.