Algemeen bericht

Maandag, 13 april 2020

Hallo visvrienden van Hsv-joure We hebben zoals nu uit ziet een zware tijd. We houden ons zeer goed aan de opgelegde regels. Heb de laatste tijd zo nu en dan een rondje door de fryske marren gemaakt. Zag veel mensen die mooi alleen aan vissen waren en als ze met hun tweeën waren de afstand in stand hielden. Daarom mijn komplement aan jullie toch hoop ik dat jullie ook de richtlijnen van vissen respecteren. Zet alle vis terug er is gesloten tijd nu. En hou de vis plaatsen schoon en zie je wat dat er niet hoort neem het mee. En doe dit afval in je container bij huis. Alle die momenteel gaan vissen wens ik veel plezier en zorg wel dat je de papieren in orde heb. Ook als je de app op de mobiel heb dat je internet heb aan water. Anders zijn de papieren niet compleet. Ook zie ik veel kinderen die vissen een vispas kun je bij de verkoop adresen kopen vooral met werphengels deze is hierbij verplicht. Ook de app is dan nodig. Wij van Hsv-joure bestuur wensen jullie veel vis plezier. En hopen dat deze tijd snel voorbij is. Gr. En nog een fijne paasdagen.